Helteistä heinäkuuta vaan lukijoilleni! Naureskelin tuossa kun katselin mitä muut bloggaajat kirjoittavat heinäkuussa ja useammallakin muotibloggarilla on aiheena alennusmyynnit ja alesta löydetyt hyvät ostokset. No minä se on juuri shoppaile, en alesta enkä normaalihintaisena, mutta nyt tänä kesänä olen tehnyt poikkeuksen. Siispä ehkä kopion bloggaajakollegoitani ja kirjoitan omista alelöydöistäni.

Olen jo pitkään miettinyt, että pitäisi ostaa hyvät ruuvipuristimet. Askartelen aina itse jonkun puristimen kun tarve vaatii, mutta se on melko raskasta. Löysin nettirautakaupasta oikein laadukkaita ruuvipuristimia ja ostin kerralla neljä. Nyt sitten seuraavaa kertaa varten on.

Kuvahaun tulos haulle alealet

Lisäksi ostin akkuporakoneen. Minulla on tietysti ollut akkuporakone tähänkin saakka, mutta se vaan on ollut todella huono ja pitänyt kummallista ääntä kovemmilla kierroksilla. Olen tainnut periä sen isältä aiemmin ja tuskin se hänelläkään on uutena tullut.  Nyt ostin Ryobin akkuporakoneen. Ainakin tuo Ryobi tuntuu merkkinä olevan kovin kehuttu, joten toivottavasti oli hyvä loppuelämän ostos.